luni, 29 noiembrie 2010
(D-aţi click pe imagine pentru a o mări)

Să începem cu începutul. One Piece, după cum probabil că v-aţi dat şi seama, este un anime, dar nu ori şi ce anime. One Piece, creat de Oda Eiichiro în anul 1997, este unul din cele mai frumoase şi mai incitante animeuri contemporane.
Bănuiesc că acum vreţi să aflaţi şi despre ce este vorba în acest anime.
One Piece înseamnă O Bucată tradus din engleză în română, iar în anime această "one piece" este o uriaşă comoară ascunsă de regele piraţilor, Gold D. Roger.
Protagonistul este Monkey D. Luffy un băiat care la vârtsa de 17 ani a plecat de acasă să devină regele piraţilor, încercând să descopereunde este ascunsă legendara comoara. Spunând acestea Luffy nu este nici el un baiat obşnuit, acesta posedând puterile Fructului de Cauciuc, una din Fructele Diavolului. El îşi continuă călatoria cu echipajul sau, intrând intr-o mulţime de probleme şi aventuri incitante.
Sper că v-am făcut "poftă" de puţin anime, aventură şi distracţie.
Dacă nu vreţi să-l vizonaţi ca anime, îl puteţi citi ca manga.
"Poftă bună!"

3 comentarii:

Garm spunea...

Asta imi aduce aminte de un desen animat pe care il urmaream in copilarie: Piratii apei intunecate (sau ceva de genul...)

Keiho spunea...

Garm ...E posibil ...Sa fie chiar acesta.Eu de one Piece stiam...de la Unguri :)) ..pe vremuri cand unguri bagau desene mijtoo pe canelele lor si noi ne chinuiam cu fraieru d dexter :))).

In fine ...Phenix puteai zice si ca este un Manga ...care...este la fel de bun..sau unii zic ca mai bun decat Dragon Ball *Z*.

Ph3niX spunea...

acestea sunt pareri personale in mare parte si cum nu am indraznit sa citesc Dragon Ball Z nu am indraznit sa fac aceasta comparatie

Trimiteți un comentariu

About Me

Fotografia mea
Ph3niX
Sunt o puslama caruia ii place sa rada, sa citeasca, sa scrie,sa vizioneze anime si sa se distreze.
Vizualizați profilul meu complet

Copyright // Drept de autor

Creative Commons License
AniManga RO by Halaicu Constantin-Iulian is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Based on a work at animanga-ro.blogspot.com.
Permissions beyond the scope of this license may be available at http://ph3nixu.blogspot.com/.
AniManga RO. Un produs Blogger.
free counters